sobota, 17 sierpnia 2013

Czas...

Daj mi czas... To stwierdzenie bardzo do mnie pasuje ostatnimi czasy. Daj mi czas... tak dosłownie - niech ktoś rozciągnie dobę o jeszcze parę godzin i może wtedy zdążyłabym z wszystkim co potrzebuję zrobić, załatwić, dokończyć czy zacząć... Stąd taka oto kartka...

Kartka jest pełna kół (trybiki zegara i sama jego tarcza), kółek - lupa, okulary, tagi i zegarki na taśmie washi) - jakieś 17 sztuk... dlatego zgłaszam ja na wyzwanie SCRAPGANGU - Koła, kółka i kółeczka. A że króluje na niej tekturowa tarcza zegara wraz z trybikami zgłaszam ją również na wyzwanie PRZYDA-SIĘ - Z tekturką.

6 komentarzy:

  1. Śliczna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca! i jak już będziesz mieć ten czas, to ja też chętnie trochę przygarnę ;) dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka z mojaulubioną (ostatnio) taśmą washi :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah ja tez marzę o rozciągnięciu doby, to chyba niedoścignione pragnienie wszystkich :)
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu Przyda-się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca. W mojej ulubionej (ostatnio) kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.