wtorek, 12 maja 2015

List miłosny...

Pociachałam nową kolekcję Studia 75 - delikatny List Miłosny i powstała z tego...oczywiście kartka ślubna:) Ukwiecona, uskrzydlona z dodatkiem miłosnego cytatu...


Kartka powstała na bazie mapki Cardabilities #122... Wędruje też na wyzwanie Altairart - PasteLOVE...

P.S. Jeszcze tylko się pochwalę, że na sobotnim Papiorzanym Combrze tą kartką wygrałam konkurs sklepiku Scrapek.pl:))) Jestem przeszczęśliwa bo wygrałam fantastyczne scrapkowe tekturki 3d - nic tylko brać się do roboty...:))

9 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka, cudownie pastelowa, bogata, a jednocześnie taka delikatna i zwiewna, bardzo elegancka. Po prostu zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! I just love this card! It's gorgeous! Thanks for joining Cardabilities this time :-) Good luck! Hugs from Cathrine- DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card! Love those flowers!
    Thank you for joining us at Cardabilities!
    Lilian
    http://theleafstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, this is so elegant and beautiful!!! Thank you for joining us at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancka :)
    Bardzo podoba misie kompozycja :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna!!! Bardzo romantyczna, elegancka - wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kartka! Bardzo mi się podoba :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.