poniedziałek, 11 maja 2015

Moc...

Już chyba kiedyś pisałam, że z męskimi kartkami mam zawsze problem...ale od czego są wyzwania...dlatego kiedy mogę to robię te "trudne" dla mnie kartki:) Ta miała swój debiut na sobotnim Papiorzanym Combrze w Katowicach - wzięła udział w konkursie Skarbnicy Pomysłów ...Zrobiona z papierów UHK Gallery z dodatkiem trybików wszelakich... Samochód wycięłam z jego pierwotnej ramki, którą dodałam do kartki, podkleiłam wszystko kosteczkami 3d by nadać całości dynamiki (czy to widać na drugim zdjęciu?) i dodałam wykrojnikowy napis od Rosy Owl...


Kartkę chciałabym posłać na wyzwanie Cherry Craft - Pojazd...

2 komentarze:

  1. Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna - męska kartka :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.