poniedziałek, 19 stycznia 2015

Love is in the air...

Mam takie postanowienie na styczeń - wykorzystać stare, nie zaczynać nowego... - chodzi oczywiście o papiery...:) Na początek poszły papiery UHK Gallery, a że są to moje ulubione papiery dlatego trudno rozstać mi się z choćby najmniejszym kawałkiem...:) W tej kartce sięgnęłam po Traktat - Ciszę przed burzą, dodałam tekturkę od Wycinanki, samodzielni robione kwiaty i już... Kartka powstała jako lift kartkowy stycznia Scrapgangu - tym razem to kartka Joasi Jankowskiej ...



A tutaj oryginał...


Kartka wędruje także na Wyzwanie nr 15 CraftBaru - Czy to jest przyjaźń czy to jest kochanie?

6 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja tematu wyzwania! Bardzo podobają mi się kolory i te wszystkie warstwy! Dziękuje za udział w wyzwaniu CraftBar!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie płaczyłaś obie wytyczne wyzwań. :)
    Wyszła piena, delikatna karteczka, podziwiam.
    Dziękuję z udział w wyzwaniach Scrapgangu i CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny lift. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna delikatna karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała kartka, jak zwykle ;) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBar :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.