piątek, 14 listopada 2014

Kamea...

Dzisiejsza kartka powstała w wyniku fascynacji nowymi papierami Lemoncraft - Dom Róż, są śliczne i pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy to - vintage - poszarpać, potuszować i zrobić taką retro - romantyczną kartkę... I tak do papierów dołączyła stemplowa kamea Kaisercraft i piękne róże Flora Belli...


Kartka trafia na wyzwanie Scrapgangu - Romantycznie - jesienna nostalgia - jest tutaj motyw róż, motyle, kamea (stemplowa i te na taśmie washi)

A także na Wyzwanie nr 11 w Szufladzie - Bingo -  pionowo - kwiat, brąz, sznurek...


A także na Retromanię w Retro Kraft Shopie...

5 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka! Bardzo podobają mi się tagi na kartkach, a sama nigdy nie umiem ich użyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna, romantyczna kartka. Zazdroszczę umiejętności i pomysłowości, kiedyś próbowałam coś zrobić i kompletnie mi nie idzie. Tak zaaranżować całość, żeby było cudnie, to już sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, bardzo się cieszę, że się spodobała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Elegancka, romantyczna i wykonana z klasą :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kartka! Podoba mi się wszystko: kolory, kompozycja i dobór dodatków...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.