poniedziałek, 29 lipca 2013

Moc Życzeń...

U mnie upał, słońce grzeje, żar leje się z nieba...takie gorące klimaty wkradły się i do moich kartek bo to kolejna w żółto - pomarańczowych kolorach UHK-owych owoców. 
Tym razem z wzór posłużyła mi śliczna kartka Groszka, którą zliftowałam na DIABELSKIE WYZWANIE. Do zrobienia tagów użyłam resztek kartonu po ostatniej trzymanej przesyłce i dodałam "nutkową" taśmę, stąd też kartka trafia na wyzwania: SCRAPKA - Z muzyką w tle i CRAFTOWEGO OGRÓDKA z taśmami Washi...


3 komentarze:

  1. ta kartka jest po prostu przepiękna! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo subtelnie, podoba mi się pomysł na karteczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, delikatna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu Craftowego Ogródka :)
    Zapraszamy już dziś po wyniki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.