sobota, 3 marca 2018

Zimowo w marcu...

Gdy piszę tego posta za moim oknem jest - 14,5 stopni, dlatego myślę, że tak kartka jest idealna na taką pogodę za oknem... Gdzie ta wiosna???
A kartka to interpretacja świątecznej mapki z blogu Uli...


A mapka wygląda tak..

I jeszcze lift na Rogatego... Coś mam problem z tymi liftami - niby wiem co chcę, ale jak już siadam i robię to ciągle coś mi nie gra... Praktyka czyni mistrza, może do grudnia mi coś wyjdzie...:)) A lift z tego miesiąca wygląda tak...

A liftowałam kartkę Carpe Diem...

3 komentarze:

  1. Twoja karteczka jest cudna:) Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka!!! :)
    Te warstwy :) :) przeuroczo wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  3. O! no przecie wyszło i to dobrze! bogaty wianek i kolory pięknie stroją!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.