piątek, 11 grudnia 2015

Cynamonowa gwiazdka...

W grudniu nie opuszczają mnie świąteczne klimaty i dzisiejsza kartka również w takim klimacie pozostaje. Cynamonowo-czerwona kolorystyka idealnie pasuje do świątecznych kartek. Wśród czerwonych owoców głogu prosto z DreamCraftowego sklepiku ukryła się śliczna tekturowa DreamCraftowa gwiazdka 04, do tego dodałam jeszcze sporą dawkę białej farby akrylowej oraz parę cekinów... 
Dodatkowo kartka powstała na podstawie mapki The Scrappy Sketches, gdzie od wczoraj trwa kartkowe wyzwanie z moim skromnym udziałem jako DT - zaglądnijcie koniecznie i weźcie udział:))


 Mam nadzieję, że poczuliście zapach świąt:)

1 komentarz:

  1. Och, bardzo "apetyczna" :) Mnie się skojarzyła z piernikiem, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.