niedziela, 27 grudnia 2015

Zimowy domek...

W zimowym, mroźnym klimacie, bo i brakuje mi trochę tej zimy za oknem, powstał ptasi, mały domek. Zacznę od tego, że kupiłam ten domek córce żeby się troszeczkę twórczo "wyżyła":) Córka domeczek po swojemu pomalowała, pociapała, po czym stwierdziła, że mi go da... I tak stał na moim biurku, aż doczekał się "liftu"... Użyłam tutaj mediów wszystkich jakie znalazłam u siebie, dodałam tekturową gwiazdkę od DreamCraftu, trochę taśmy washi, sznurka, gazy, mikrokulek i wycinanek, mnóstwo farby akrylowej i brokatu... Zresztą zobaczcie sami...:)






 
 Domek posyłam na  wyzwanie Crafty Moly - Sparkle...

1 komentarz:

  1. Prześliczny mroźny domek.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęconą chwilę i każdy komentarz.